Dacă un produs achiziționat nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în termen de 14 zile calendaristice de la momentul livrării/ridicării, beneficiu valabil pentru produsele vândute și expediate de Profi Tools.Plata transportului pentru produsele returnate sunt suportate de cumparator.Va rugam solicitati o cerere de retur la adresa de email magazinulonline@profitools.ro si sunati la 0721205074 pentru confirmarea primirii cererii de retur.Pregatirea coletelor , paletizarea , impachetarea , infolierea , comanda curier sau transportator sau orice alta operatie de returnare colete o face exclusiv Clientul .

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumpărătorul are dreptul de a se retrage din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea nici unui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

• ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

• ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese;

Unele produse au o politică de retur specifică, îți recomandăm să citești condițiile mai jos.

Condiții generale pentru returul produselor vândute și expediate de ProfiTools:

• Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te că produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțina nici o dată cu caracter personal și să poată fi adus la software-ul inițial.Produsul trebuie sa fie in ambalajul original .

• Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.

• Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

• Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

• Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice/electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

• Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

• Toate utilajele și sculele, în cazul în care au fost desigilate și testate de către client, trebuie aduse curate pentru ca returul să fie acceptat.

Returul banilor se face , cu ordin de plata in contul Cumparatorului in tremen de max.30 de zile de la receptionarea produsului returnat .